Smile

Smile

لبخند
Smile

Smile

لبخند

همه چیز در باره گلکسی نوت اج - Samsung Galaxy Note Edge

  


    سامسونگ بلاخره گوشی بعدی خودش رو برای رقابت با آیفون 6 فرستاد این گوشی که در واقع همان نوت 4 با صفحه خمیده می باشد، دارای فناوری های جدید تری می باشد ولی ضعیف تر از نوت 4 به نظر می رسد!



    این نتایج بنچمارک های این گوشی در مقایسه با 6 تا از رقیب های خود است.




    یکی از مشکلات این گوشی این است که به راحتی در دست قرار نمی گیرد. یکی به دلیل خمیده بودن لبه سمت راست این گوشی و دوم این که ابعاد بزرگ این گوشی هست که این گوشی حتی از 3.8 میلی متر از نوت 4 عریض تر هست. اگه دستان بزرگی ندارید کار با این گوشی برایتان دشوار خواهد خصوصا زمانی که بخواهید با یک دست در این گوشی تایپ کنید.

    این گوشی هم به یک قلم S-Pen مجهز است که بدون لمس اسکرین با انگشت می توان با آن کار های زیادی از جمله اشتراک محتویات صفحه نمایش با بلوتوث ایمیل یا SMS، عکس گرفتن از صفحه نمایش، HandWriting که همان دست خط و نوشتن هست و خیلی کار های دیگر را انجام داد.

 



    اما مزایای لبه خمیده این گوشی چیست؟

    

    

     تصور مزایای قسمت خمیده گلکسی نوت اج آنچنان هم سخت نیست شاید ساده ترین مثال، زیرنویس موجود در شبکه های تلویزیونی باشه. کاربر می تواند اطلاعات ضروری و شخصی سازی شده از جمله: اخبار، ورزش، بورس، notifications، استفاده به عنوان خط کش و خیلی چیزای دیگه رو را در لبه خمیده بدون نیاز به نمایشگر اصلی مشاهده کنه. بدین ترتیب دسترسی به اطلاعات سریع تر، ساده تر خواهد بود.




    همچنین بسیاری از مردم تلفن های هوشمند خود را در کاورهای کتابی شکل قرار می دهند و گلکسی نوت اج هم با داشتن چنین قابی، به کاربر این امکان را می دهد که تلفن هوشمند خود را حتی با وجود بسته بودن کاور، کنترل کند. به طور مثال می تواند اپلیکیشن هایی مثل دوربین یا دفترچه تلفن که اغلب استفاده می کند را اجرا کند.



   از طرفی گفته می شود، به دلیل قرار گرفتن لبه خمیده در سمت راست، استفاده از این محصول برای کاربران چپ دست دشوار خواهد بود اما سامسونگ این اطمینان را داده که تمام کاربران راست دست و چپ دست، به لطف قابلیت چرخش صفحه می توانند از این بخش به خوبی استفاده کنند.




سامسونگ می گوید گلکسی نوت اج محصولی کاملا بادوام است. این شرکت بیش از ۱۰۰ نوع تست و آزمایش از جمله پرتاپ دستگاه در زوایا و شرایط مختلف را به روی محصولاتش پیاده سازی می کند و در نهایت، گلکسی نوت اج به خوبی دیگر محصولاتش دوام آورد.





قیمت این گوشی اکنون حدودا بین 3380000 تا 3600000 تومان می باشد

    

 مشخصات فنی این گوشی را می توانید در اینجا ببینید.


  منبع برخی از مطالب تر جمه شده:samsungtomarrow


لطفا نظراتتون را هم درباره این گوشی بیان کنید تا بقیه دوستان هم نظرات شما را درباره این گوشی بدونن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.