Smile

Smile

لبخند
Smile

Smile

لبخند

دانلود SpeedyFox 2.0.10.81 – نرم افزار افزایش سرعت موزیلا فایرفاکس و گوکل کروم


    سلام امروز می خوام نرم افزاری برای افزایش سرعت مرورگرهای FireFox ، Google Chrome و Cyberfox رو بهتون معرفی کنم.موزیلا فایر فاکس یکی از بهترین مرور گر هاست ولی به مرور سرعت آن کم می شود و زمان بارگذاری مرور گر و صفحات وب در آن کم می شود.موزیلا فایر فاکس با ذخیره کردن کوکی ها و اطلاعاتی نظیر رمز ها و در پایگاه داده خود یعنی SQLite حجم این پایگاه داده زیاد می شه و روز به روز سرعت این مرور گر کند تر می شه.این نرم افزار این پایگاه داده رو فشرده تر می کنه و ارتباط با کوکی ها رو سریع تر می کنه تا جایی که حتی تا 3 برابر سرعت مرور گرتان را افزایش می ده! و احساس می کنید مرورگرتان تازه هست و هیچ کوکی روی آن وجود ندارد دقت کنید این نرم افزار بدون این که کوکی ها رو حذف کنه، کوکی ها را سریع تر می کندو این جوری بدون این که نیاز باشد برای افزایش سرعت مرورگرتان هر چند وقت یک بار کوکی های خودتان را حذف کنید می تونید کوکی هایتان را نگه داشته و با فشرده کردن ان ها سرعت مرور گرتا را بالا ببرید دقت داشته باشید وجود کوکی ها هم از طرفی با عث بارگذاری صفحاتی می شود که قبلا وارد آن ها شده باشید.




لینک دانلود: PicoFile


حجم فایل:291KB


فرمت:RAR


پسورد:worldscolors.blogsky.com

 

دانلود Wireless Network Watcher 1.76 – نمایش دستگاه های متصل به وایرلس


   همیشه افرادی که شبکه وایرلس دارند، این مشکل را دارند که مبادا مورد سرقت توسط اطرافیان قرار بگیرند.با این برنامه می توانید شبکه وایرلس خودتون را اسکن کنید و از سرقت های و استفاده های غیر مجاز جلوگیری کنید.این برنامه اطلاعات کاربران در حال استفاده از شبکه را از جمله آی پی، سرور ارائه دهنده را دراختیار شما قرار شما قرار می دهد.همچنین در هنگام شناسایی کاربر غیر مجاز می توانید تنظیمات خود را تغییر دهید و از استفاده های غیر مجاز جلوگیری کنید.




لینک دانلود: PicoFile


حجم فایل:291KB


فرمت:RAR


پسورد:worldscolors.blogsky.com



دانلود کد های تقلب بازی Need for Speed Most Wanted 2


  


دانلود کد های تقلب بازی 2 Need For Speed Most Wanted



    سلام به گیمرهایی که Need for Speed بازی می کنن امروز می خوام چند تا از ترفند های بازی 2 NeeFor SpeeMosWanted رو بهتون بگم!


   دانلود کد های تقلب بازی:

    با دانلود این نرم افزار می تونید اکاناتی از جمله Nitro نامحدود، توقف ناگهانی با ترمز گرفتن، دستگیر نشدن توسط پلیس و خیلی از قابلیت های دیگر رو داشته باشید.


    دانلود کد تقلب بازی


    روش استفاده:فایل رو اجرا کرده و در حین بازی کلید Home رو روی کیبورد فشار دهید بعد یکی از کلید های F1 ،F2 ،F3 ،F4 ،F5 ،F6 برای قابلیتی که می خواهید به بازی افزوده بشه رو فشار دهید و بعد از بازی لذت ببرید.




دانلود Need for Speed Most Wanted 2 car changer


صصثیصصبسیشیس

    با اجرای این نرم افزار می تونید هر نوع ماشینی رو که بخوایید سوار بشید حتی ماشین های پلیس، S.W.A.T و چند تا ماشین جدید!!!


     دانلود Need for Speed Most Wanted 2 car changer



    روش استفاده:فایل رو اجرا کرده و از لیست سمت چپ هر نوع ماشینی رو که می خوایید سوار بشید رو انتخاب کنید، بعد دکمه Freeze نرم افزار رو فشار بدید تا اون ماشین فریز بشه ماشین هایی که فریز بشن رو می تونید سوار بشید!



    نکته:اون دوستانی که ویندوز 8.1 با تم ویندوز 10 دارند حتما هم بازی و هم کد تقلب رو با Run as administrator اجرا کنند و این دوستان کد تقلب رو بهتره بعد از اجرای بازی اجرا کنن.

  ادامه مطلب ...

روند جالب تغییر چهره کیا پراید از ساخت تا کنون!!!

 


     خودروی Pride توسط شرکت Kia Motors کره جنوبی در سال 1978 میلادی از روی Mazda 121 طراحی شد که اکنون با نام Rio شناخته می شود که در واقع نسل چهارم این خودرو محسوب می شود.


تبلیغ کیا پراید 121 دهه هشتاد میلادی در کره جنوبی



Mazda 121 1




Mazda 121 2




Mazda 121 3




Kia pride 121 (سال 1989)




Kia Pride در سال 1999




Kia Pride در سال 2000




Kia Pride در سال 2004




Kia Pride در سال 2005




Kia Pride در سال 2006




Kia Pride در سال 2007




Kia Pride در سال 2008




Kia Pride در سال 2009




Kia Pride 2010




Kia Pride در سال 2011




Kia Pride در سال 2012




Kia Pride در سال 2013




Kia Pride در سال 2014



اینم تبلیغ Kia Pride 2014 کره ای:


کیفیت ویدیو HD هست می تونید ویدئو رو با کیفیت بالا ب هصورت تمام صفحه تماشا کنید.